måndag 11 juli 2011

Vansbrosimningen


I väntan på att kasta mig i plurret för min tredje Vansbrosimning. 19,1 grad i vattnet och vackert väder. Kämpade så gott jag kunde med min bristfälliga bröstsimsteknik och landade på snullna 18 sek över jämna timmen. Så då får det väl bli en gång till någon gång för att försöka komma under den där magiska gränsen. Men annars väldigt nöjd med med att summera min tredje klassiker till 18 tim och 35 min. Kalkylerar redan på möjligheten att gå under 18 timmar totalt.
Lite salt på moset dock när jag fick reda på att Nina blivit magsjuk hemma hos Ingelssons i Järvsö. Bara att sätta sig i bilen efter simningen och åka hem och sen vidare ända hem till Knivsta på kvällen. Så det blev ett rejält dagsverke med 3 km simning och 80 mils bilkörning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar